Home Economic eMag isi dezvolta propriul sistem de marketing afiliat

eMag isi dezvolta propriul sistem de marketing afiliat

by admin
204 views

Cel mai important retailer online din Romania urmeaza sa intre pe piata de publicitate online prin intermediul unui sistem propriu de marketing afiliat de tip Profitshare.

Piata de publicitate online din Romania este estimata sa depaseasca 40 milioane de euro in acest, iar una dintre componentele acesteia este marketingul afiliat.

Sistemul te tip profitshare a fost dezvoltat prima data de catre cel mai important retailer la nivel global, amazon.com, acum aproape 20 de ani. Marketingul afiliat reprezinta sistemul prin care afiliatul (persoana fizica sau juridica care detine un site) obtine un comision in urma vanzarii de produse catre clientii care au fost directionati.

eMag a preluat 90% din actiunile Conversion Marketing, aceasta din urma urmand sa se ocupe de dezvoltarea si operarea platformei de afiliere Profitshare 2.0. Echipa actuala care se ocupa de platforma de marketing afiliat a eMag a fost preluata de noua companie, care se va focusa pe dezvoltarea platformei si pe imbunatatirea serviciilor Profitshare.

Potrivit directorului general Marius Pahomi, care are o experienta de peste 12 ani in online, Profitshare eMag are peste 25000 de site-uri active, iar de la lansarea acestuia au fost platite comisioane de peste 1 milion de euro.

La inceputul acestei luni urmeaza sa fie testata platforma multi-advertiser cu un numar restrans de afiliati si de advertiseri. Dupa incheierea unui ciclu complet de plata vor fi invitati in noua platforma restul afiliatilor si vor fi adaugati noi advertiseri.

Accesul advertiserilor in noua platforma Profitshare 2.0 va fi una extrem de selectiv, compania primind mai multe cereri de intrare in sistem de la companiile interesate.

Obiectivul Profitshare 2.0 este de a deveni solutia numarul 1 de monetizare atat pentru publisheri mari cat si pentru acei afiliati la inceput de drum, care au site-uri cu putini vizitatori.

Profitshare 2.0 intra in concurenta cu cel mai important jucator pe piata de marketing afiliat 2Parale, care in ultimele luni a pierdut cativa adversiseri importanti ca Altex, care si-a creat propriul sistem de afiliere sau Flanco.

eMAG este detinuta de grupul Naspers, care a preluat la sfarsitul lunii iulie 70% din actiunile eMAG.ro. Pe langa activitatea online eMag detine si un numar de 7 showroom-uri situate in principalele orase din tara (Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Brasov si Craiova), prin care clientii au posibilitatea de a ridica produsele comandate online dar si sa le testeze inainte de achizitie.

You may also like

Leave a Comment