Vremea in Bistrita

Temperatura:
13°C
Vremea pe 15 zile Portal Info
.

NIVEA lansează caravana #LikeYourself, un proiect educațional ambițios, dedicat adolescentelor FOTO

25.10.2016 19:29 | Autor: bistrita24 | Categoria: Diverse
Vizualizări: 1732 | 0

Începând din octombrie 2016, caravana NIVEA #LikeYourself va vizita liceele din ţară pentru a le vorbi elevelor despre importanţa îngrijirii pielii


În era reţelelor de socializare, părerea celorlalţi face parte din stilul nostru. Noua măsură a popularităţii şi a încrederii în noi au devenit like-urile de pe Facebook sau Instagram, fenomen accentuat în rândul adolescentelor. În acest context, NIVEA România anunţă lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educaţional ambiţios care îşi propune să transmită, fetelor, că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele şi pentru a se simţi bine în pielea lor.

Ideea campaniei #LikeYourself a pornit de la un studiu recent*, conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din ţara noastră a achiziţionat cel puţin o dată pe parcursul unui an o cremă de faţă sau de corp.

Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescenţă, campania #LikeYourself se adresează tinerelor, cu provocarea de a-şi da primul Like ele însele şi de a deveni o sursă de inspiraţie pentru cei din jur. Demersul este susţinut de trei dintre cele mai apreciate bloggeriţe din fashion & beauty, Andreea Ibacka, Laura Muşuroaea şi Maria Dragason (Special Koko).  Pentru anunţarea campaniei #LikeYourself, cele trei ambasadoare au pregătit un manifesto care explică proiectul şi surprizele pregătite de NIVEA. Filmul poate fi accesat aici.

„Adolescenţa este perioada în care ne conturăm atitudinile şi ne formăm multe dintre obiceiurile cu privire la rutina noastră de îngrijire. De aceea, e foarte important să primeşti informaţia potrivită la momentul potrivit. Prin campania #Likeyourself ne propunem să fim alături de consumatoarele noastre de mâine şi să le transmitem că îngrijirea este primul pas spre a se simţi bine în pielea lor”, a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România.

Caravana NIVEA #LikeYourself începe turul naţional pe 25 octombrie.

În fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care echipa NIVEA va discuta cu adolescentele despre importanţa îngrijirii pielii.

Pentru ca sesiunea să fie interactivă şi interesantă, NIVEA a lansat şi aplicaţia de mobil #LikeYourself, prin care elevele au acces la informaţii despre rutina de îngrijire şi produsele care li se potrivesc, sfaturi şi recomandări de îngrijire şi make-up, quizuri şi concursuri.

De asemenea, trei adolescente înscrise în aplicaţie vor avea şansa să câştige premiul cel mare: câte o sesiune de shopping alături de ambasadoarele campaniei şi o şedinţă foto pentru coperta unei reviste glossy care va fi menţionată ulterior.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmăriţi site-ul NIVEA şi pagina de Facebook.


Despre NIVEA:

Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale.

Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.

.
Comentarii () Adaugă comentariu
.