Instagram este o platforma cu adevarat bazata pe interactiunea dintre utilizatori. Fiind un mediu conturat in jurul continutului de tip vizual, acesta este terenul propice pentru promovarea afacerii pe care o administrezi. Utilzatorii vor fi mai tentati sa genereze conversii valoroase care te vor aduce mai aproape de succes. Astfel, reclama pe Instagram constituie o resursa importanta in toate actiunile intreprinse pe social media.
Nu mai este un secret faptul ca de la o zi la alta tot mai multe afaceri isi pun bazele in mediul digital. Fie ca vorbim despre o firma infiintata in realitate sau de una care a luat nastere exclusiv online, procesul de promovare este acelasi in ambele situatii. Conturile de business sporesc gradul de incredere in brand si constituie in acelasi timp puntea de interactiune cu utilizatorii. Rezultatele nu vor intarzia sa apara, iar comunitatea din care vei face parte este la doar un pas distanta de a se forma.
Reclama pe Instagram, ghid simplificat de bune practici
In momentul in care te decizi sa iti promovezi afacerea in mediul online nu este suficient sa realizezi conturi de business si sa generezi, din cand in cand, continut. Activitatea implica mult research la mijloc, timp investit in idei de campanii si obiective pe care reclama pe Instagram trebuie sa le indeplineasca in timp record. Din acest motiv este important sa ai in vedere urmatoarele aspecte, sumarizate intr-un mini ghid de bune practici.
- Gandeste mobile first
Intrucat platforma de socializare Instagram este accesata in mare parte de pe un device mobil, continutul trebuie sa fie optimizat pentru cerintele acestei tehnologii. Imaginile folosite in reclama pe Instagram si nu numai trebuie sa fie calitative, sa spuna o poveste si sa nu fie incarcate cu text. In cazul acestui mediu social, focosul cade asupra imaginii, iar textul ocupa un loc secund. Bineinteles, nici acesta nu trebuie trecut cu vederea, deoarece #hashtagu-urile specifice pot genera conversii si utilizatori inclinati sa interactioneze cu brand-ul tau.
- Concepe continut creativ si adaptat la nevoile de consum
Un aspect de care trebuie sa tii cont atunci cand pornesti la drum in mediul digital este continutul. Competitia este foarte mare, iar dorinta de a ajunge la cati mai multi utilizatori este imensa. De cele mai multe ori, un continut creativ, care respecta toate regulile de finete si este in concordanta cu nevoile utilizatorilor are sanse mari de reusita. Statisticile iti vor demonstra imediat acest lucru, iar tehnicile de optimizare te vor ajuta sa iti aduci reclama pe Instagram la un nou nivel de profesionalism,
- Intelege si analizeaza audienta
Dupa ce ai inceput sa generezi continut, urmatorul pas este sa analizezi audienta ta. Acest lucru este posibil in cadrul platformei Facebook Ads Manager unde poti accesa statistici esentiale cu privire la gradul de interactiune dintre pagina de business si utilizatori. In acest fel, activitatea ta de promovare iti va indeplini toate obiectivele si te va aduce cu un pas mai aproape de succes. Informatiile de natura demografica, interese, nevoi de consum si multe altele te ajuta sa pui bazele unei comunitati deschisa la interactiune, dar mai ales la conversii.
Reclama pe Instagram, resursa preferata de expertii de la Fortin Agency
Se te promovezi pe Instagram nu este deloc un lucru usor. Competitia este mare, iar trendurile se schimba in mod ametitor. Pentru expertii dintr-o agentie de marketing online nimic nu poate fi prea greu.
Specialistii de la Agentia Fortin iti pun la dispozitie o serie de servicii menite sa iti propulseze afacerea pe culmile succesului. Astfel, daca ai nevoie de ajutor in ceea ce priveste reclama pe Instagram, apeleaza cu incredere la specialistii de la Fortin si cu siguranta rezultatele sunt la doar un click distanta de a deveni realitate.