Home Actualitate Integritatea în afaceri, cheia succesului într-o lume a tehnologiei și globalizării

Integritatea în afaceri, cheia succesului într-o lume a tehnologiei și globalizării

by B24
166 views

Oamenii de afaceri din Bistriţa s-au întâlnit astăzi la „Summitul de Integritate pentru Prosperitate” cu lideri de opinie din economia românească • Antreprenori integri şi de succes au prezentat secretele unor afaceri care rezistă şi se dezvoltă pe termen lung, generând profit, locuri de muncă şi o reputaţie solidă Comunicat de presă – Bistriţa, 27 noiembrie 2014: Integritatea în afaceri este cheia unei creşteri pe termen lung, au arătat experţii prezenţi astăzi la Bistriţa pentru evenimentul de business al anului: „Summitul de Integritate pentru Prosperitate” organizat de Asociaţia APA, în colaborare cu Facultatea de Management Griffiths şi Transparency International. Zeci de oameni de afaceri din Bistriţa, dar şi din toată Transilvania şi România, s-au întâlnit astăzi cu experţi în domeniu şi lideri ai unor companii de succes la nivel naţional şi internaţional. Cei prezenţi au primit informaţii despre folosirea tehnologiei de ultimă oră, investiţia în educaţie şi resurse umane, sfaturi despre investiţiile de capital şi atragerea unor finanţări şi parteneriate strategice. Toate acestea au în comun integritatea – o calitate comună a tuturor companiilor care reuşesc să păstreze angajaţi profesionişti, să încheie parteneriate pe termen lung şi să profite de efectele tehnologiei şi ale globalizării. „Societatea românească are un deficit de bunăstare şi energie pozitivă venit din tranziţia anevoioasă şi corupţia endemică ce a însoţit-o. De motivarea noastră de a construi lumea în care vrem să trăim ţine şi şansa de a trăi în acea lume. Sunt convins că etica şi integritatea, credinţa bazată pe valori şi nu pe speculaţii sunt ingredientele cheie ale succesului de durată în schimbul unor reuşite de conjunctură.”, a declarat Victor Alistar, directorul executiv al Transparency International, organizaţie lider la nivel mondial în lupta împotriva corupţiei atât în mediul public, cât şi în cel privat. Summitul a răspuns acestei nevoi, oferind exemple de bune practici din business şi soluţii inovatoare necesare unui antreprenoriat integru, din partea unor oameni al căror trecut îi validează. Conferinţa a demonstrat că afacerile de succes sunt tocmai cele care au o reputaţie solidă pe piaţă, pe baza unor practici de business corecte. Sacrificarea acestor principii în folosul unor câştiguri pe termen scurt duce la pierderea de multe ori iremediabilă a încrederii în brand din partea consumatorilor. „Trăim într-o epocă digitală, în care informaţiile despre orice om sau companie sunt extrem de uşor de aflat. Cu câteva clickuri pe Internet putem afla cifra de afaceri, profitul sau pierderile companiilor cu care ne gândim dacă să lucrăm sau nu, putem descoperi ce alte afaceri mai deţin acţionarii sau dacă firma a avut procese în justiţie sau a intrat în insolvenţă”, a declarat Ioan Daniel Bălan, director general Megatitan

You may also like