Din 2016, cea mai cunoscută păpuşă din lume, Barbie, apare în trei alte versiuni: Barbie înaltă, Barbie mignonă şi Barbie cu … “forme”. Lansarea noilor modele a captat atenţia presei internaţionale, care a comentat că Barbie – cu o istorie de 57 de ani – începe să devină o femeie “adevărată”, în contextul criticilor aduse, de-a lungul anilor, proporţiilor „imposibile” ale celebrei păpuşi.
01.02.2016
COMUNICAT DE PRESĂ
Specialist: “Începem să părăsim şabloanele în care femeia a fost forţată să intre decenii întregi”
Din 2016, cea mai cunoscută păpuşă din lume, Barbie, apare în trei alte versiuni: Barbie înaltă, Barbie mignonă şi Barbie cu … “forme”. Lansarea noilor modele a captat atenţia presei internaţionale, care a comentat că Barbie – cu o istorie de 57 de ani – începe să devină o femeie “adevărată”, în contextul criticilor aduse, de-a lungul anilor, proporţiilor „imposibile” ale celebrei păpuşi.
Oana Stoianovici, coach şi specialist în dezvoltare personală şi feminitate, crede că presiunea publică în creştere pentru schimbarea viziunii asupra frumuseţii feminine determină companiile ca, în cele din urmă, să-şi racordeze “filosofia” la tendinţe. “Societatea actuală a început să părăsească şabloanele în care a forţat femeia să intre, iar companiile încep să servească nevoia femeii de a fi reprezentată autentic. Trăim din ce în ce mai mult nevoia de fi recunoscuţi şi apreciaţi pentru unicitatea noastră. Frumuseţea nu este un standard, ea se naşte în ochii celui care o caută, mai degrabă decât o judecă”, declară Oana Stoianovici. În opinia specialistului, păpuşa Barbie este, de fapt, un reper pentru multe fetiţe în devenirea lor ca femei, ceea ce poate afecta stima lor de sine. De aceea, este important ca mesajul pe care îl oferim copiilor, în diverse contexte, să pună accent pe valoarea unicităţii care derivă din diversitate.
“Culoarea, forma şi orice expresie derivată din acestea sunt acceptate ca noi standarde de frumos, aşa cum sunt femeile în realitate. Ne întoarcem la normal şi firesc. O femeie străluceşte atunci când are grijă de ea şi alocă timp pentru sufletul ei. Devine, astfel, mult mai liniştită şi echilibrată, ceea ce se reflectă în relaţiile mai armonioase cu cei din jur. Prin noua abordare, Barbie poate contribui la această mare revoluţie care înseamnă ca noi, ca femei, să nu ne mai raportăm la standarde, ci să ne acceptăm şi să avem o mai mare încredere în noi înşine, aşa cum suntem”, declară specialistul.
Conferinţă despre accesul la frumuseţea şi resursele interioare
În data de 12 martie 2016, Oana Stoianovici va susţine, la Bucureşti, o conferinţă pe teme de dezvoltare personală a femeii, cu titlul „O zi de femininitate”. Participantele vor descoperi cum femeia poate avea grijă de ea însăşi, reuşind, în acelaşi timp, să găsească echilibrul în îndeplinirea diverselor roluri în familie şi în societate. Mai multe detalii pe www.thefeminine.eu si www.facebook.com/oanastoainovici.ro
Coach cu experienta de peste 11 ani şi specialist în feminitate, Oana Stoianovici a interacţionat cu peste 2000 de femei în ultimii ani. În activitatea ei, specialistul le sprijină pe femei să-şi atingă potenţialul lor cel mai înalt.
Persoană de contact Oana Ştefănescu Responsabil comunicare Telefon: 0740.240.938 E-mail: oanastefanescu@stoianovici.ro Website: http://www.thefeminine.eu/ |
Transmite, Dr. Tănase Tasenţe Director General Plus Communication 0725.465.508
|